Ongeveer 60% van de belastingplichtigen roept hulp in bij het invullen van de jaarlijkse aangifte Inkomstenbelasting. Dat is niet zo vreemd, want het belastingrecht is in de loop der jaren door steeds weer nieuwe regels ook steeds complexer geworden.


Saenborgh Administratiekantoor biedt aan particulieren deskundige fiscale kennis. U bent zeker van een optimaal fiscaal advies en tussen u en de belastingdienst zit een filter.


Saenborgh Administratiekantoor is niet het grootste kantoor en kan daardoor flexibel werken en persoonlijke aandacht geven aan de vraagstukken van de cliënt.


Wij werken met de aangiftesoftware van Nextens en zullen nooit vragen naar uw inlogcodes bij de belastingdienst of uw digid.


Indien u dat wenst krijgt u een met een eigen gekozen wachtwoord veilig toegang tot uwpersoonlijke portaal in Nextens, waarin u bijvoorbeeld documenten kunt plaatsen en uw aangifte kan inzien.


Onze services voor particulieren bestaat uit:

  • verzorgen voorlopige teruggave of voorlopige aanslag Inkomstenbelasting
  • samenstellen en indienen aangifte Inkomstenbelasting
  • verzorgen van de aanvragen voor Zorgtoeslag, Huurtoeslag, Kinderopvangtoeslag en overige toeslagen verzorgen aangifte in geval van erven of schenken
  • bijstaan in overige fiscale vraagstukken


Voor de aangifte Inkomstenbelasting2021 staat hieronder een checklist klaar die u kan downloaden, op uw computer opslaan, invullen en daarna mailen naar ons voorzien van alle relevante bijlagen, zoals jaaropgave werkgever, financiële jaaroverzichten banken, etc. Wij slaan uw gegevens veilig op en delen deze niet met anderen.

Saenborgh Administratiekantoor
Paardenakker 8
1531SR Wormer
T: +31 6 2486 12 59
E: info@saenborgh.nl
KvK 34298856
Becon 570606

Klik hier voor dechecklist inkomstenbelasting 2022

Indien u vragen heeft kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen. Gebruik hiervoor het contact formulier op deze site of bel ons even. 

Saenborgh Administratiekantoor voor particulieren